Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen? Misschien vind je de oplossing hieronder.

1. Waarom wordt er geen BTW aangerekend? FANtastic ART is een kleine onderneming dat onderworpen is aan de vrijstellingsregeling van belasting. Dit wil zeggen dat de Btw niet toepasselijk is.

2. Hoelang duurt het vooraleer ik mijn pakketje thuis aankrijg? Dit hangt er natuurlijk vanaf of deze op voorraad is of nog moet gemaakt worden. Als het product op voorraad is dan wordt deze direct verzonden en zal je jouw pakketje voor België binnen de 3 werkdagen moeten krijgen. Voor Nederland zou dit 4 werkdagen zijn. Als het rond de feestdagen is kan het wel wat langer duren, maar dit wordt dan steeds gemeld. Moet het product nog gemaakt worden dan kan dit soms een week langer duren vooraleer deze kan verzonden worden. Ook hier wordt dit dan steeds gemeld.

3. Wat als ik niet tevreden ben van mijn bestelling? Dat zouden we spijtig vinden, maar klant is natuurlijk koning. Bent u niet tevreden, dan kan je je bestelling terug sturen en wordt je geld teruggestort. Op deze pagina vind u ons retourbeleid.

4. Wat als mijn bestelling beschadigd toekomt? Wij hopen natuurlijk altijd dat onze pakketjes goed bij jou toekomen. Als dit niet het geval zou zijn, stuurt u ons een e-mail met daarbij een foto van het beschadigd product. Wij zoeken dan meteen naar een oplossing voor jou.

5. Waarom is jullie verzending gratis? Omdat wij houden van onze klantjes en jullie daarom geen verzendkosten willen aanrekenen.

Heb je toch nog een andere vraag dan mag je ons altijd contacteren.